logo
hamburger
search-iconsearch-button

Tisková sada

close
Ve vaší tiskové sadě se momentálně nenacházejí žádné soubory
Kliknutím na "Stáhnout vše" souhlasíte s našimi a .
27. února 2024

Buďte IN s MÖBELIX

INspirativní, INovativní, INdividuální. Takový je Möbelix. Našim zákaznicím a zákazníkům i široké veřejnosti to sděluje prostřednictvím nového komunikačního konceptu Buďte IN. Posiluje vztah mezi potřebami zákazníků, nabízenými produkty a službami.

Podstata „Buďte IN není jen o pouhém prodeji, ale o vytvoření emocionálního vztahu mezi zákazníkem a značkou,“ říká
Marek Šulc
, marketingový manažer Möbelix pro Českou republiku a Slovensko, a dále to vysvětluje: „Nábytek a doplňky nevnímáme jen jako nástroj pro uspokojení praktických potřeb, ale především jako prostředek pro vyjádření osobního vkusu, životního stylu a identity.“Podstata „Buďte IN není jen o pouhém prodeji, ale o vytvoření emocionálního vztahu mezi zákazníkem a značkou,“ říká
Marek Šulc
, marketingový manažer Möbelix pro Českou republiku a Slovensko, a dále to vysvětluje: „Nábytek a doplňky nevnímáme jen jako nástroj pro uspokojení praktických potřeb, ale především jako prostředek pro vyjádření osobního vkusu, životního stylu a identity.“
Buďte IN inspiruje k vytvoření osobitého životního prostoru. Nábytek a doplňky jsou součástí příběhu konkrétních domácností nebo kanceláří a prostředkem pro seberealizaci jejich obyvatel. Fyzické objekty komunikují a odrážejí emoce a životní styl svých uživatelů.  Zákazníci mají jedinečnou možnost vybrat si nábytek tak, aby co nejlépe vyhovoval jejich individuálním preferencím a potřebám.Důležitým prvkem nového konceptu je důraz na kvalitu a udržitelnost. Investice do těchto produktů je nadčasovým řešením šetrným k životnímu prostředí a poskytuje zákazníkům dlouhodobou hodnotu. Kvalitním a INovativním designem chce Möbelix zákazníky INspirovat k vytvoření domova, který je skutečně INdividuální.
Inspiraci najde zákazník přímo v prodejnách a na internetových stránkách Möbelix. INdividuálně si tu může naplánovat moderní kuchyň, pohodlnou sedačku, ložnici, skříně i koupelnu. Součástí služeb je i dovoz a montáž nábytku.
„Rádi bychom ukázali, že nábytek není jen o praktickém využití prostoru, ale také o vyjádření osobnosti a vkusu svého majitele. Protože právě váš domov je místem, kde můžete být sami sebou a jeho vybavením a uspořádáním vyjádřit své pravé já,“ dodává Marek Šulc.
Komunikace Buďte IN se přenese do letáků, do online komunikace, do televizních a rozhlasových kampaní, do příspěvků na sociálních sítích a logicky se objeví také v prodejnách po celé krajině.
Buďte IN, buďte styloví a současně praktičtí, ať už jste doma sami, nebo s rodinou či přáteli!
Buďte IN inspiruje k vytvoření osobitého životního prostoru. Nábytek a doplňky jsou součástí příběhu konkrétních domácností nebo kanceláří a prostředkem pro seberealizaci jejich obyvatel. Fyzické objekty komunikují a odrážejí emoce a životní styl svých uživatelů.  Zákazníci mají jedinečnou možnost vybrat si nábytek tak, aby co nejlépe vyhovoval jejich individuálním preferencím a potřebám.Důležitým prvkem nového konceptu je důraz na kvalitu a udržitelnost. Investice do těchto produktů je nadčasovým řešením šetrným k životnímu prostředí a poskytuje zákazníkům dlouhodobou hodnotu. Kvalitním a INovativním designem chce Möbelix zákazníky INspirovat k vytvoření domova, který je skutečně INdividuální.
Inspiraci najde zákazník přímo v prodejnách a na internetových stránkách Möbelix. INdividuálně si tu může naplánovat moderní kuchyň, pohodlnou sedačku, ložnici, skříně i koupelnu. Součástí služeb je i dovoz a montáž nábytku.
„Rádi bychom ukázali, že nábytek není jen o praktickém využití prostoru, ale také o vyjádření osobnosti a vkusu svého majitele. Protože právě váš domov je místem, kde můžete být sami sebou a jeho vybavením a uspořádáním vyjádřit své pravé já,“ dodává Marek Šulc.
Komunikace Buďte IN se přenese do letáků, do online komunikace, do televizních a rozhlasových kampaní, do příspěvků na sociálních sítích a logicky se objeví také v prodejnách po celé krajině.
Buďte IN, buďte styloví a současně praktičtí, ať už jste doma sami, nebo s rodinou či přáteli!
O Möbelix:
Značka Möbelix patří do portfolia nábytkářské skupiny XXXLutz, jež provozuje více než 370 prodejen ve 13 evropských zemích a zaměstnává přes 26 300 lidí. S ročním obratem téměř 6 miliard eur je skupina XXXLutz jedním ze tří největších prodejců nábytku na světě. Kromě toho provozuje 24 online obchodů pod značkami XXXLutz, Möbelix a Mömax.
První prodejna Möbelix byla otevřena již v roce 1989 v rakouském městě St. Florian. Na český trh vstoupil Möbelix v roce 2008. V roce 2016 prošla značka na českém trhu strategickou transformací a přestavbou prodejen. Möbelix se orientuje na kvalitní trendový nábytek a moderní bytové doplňky. Jeho posláním je inspirovat zákazníka směrem k lepšímu a pohodlnějšímu bydlení. Koncepce se rychle rozšiřuje o služby plánovatelných kuchyní nebo přizpůsobitelný nábytek do celého domu či bytu.
V roce 2023 jsme otevřeli první lokální formát Möbelix COMPACT na Kladně a ve Strakonicích. A s nově otevřenou prodejnou v Kunovicích se počet prodejních míst v ČR dostal na číslo 17. V roce 2024 otevřeme ješte 3 prodejny v ČR.
© 2025 Moebelix・Nárožní 1390/4, 158 00 Praha 5, Stodůlky
logo