logo
hamburger
search-iconsearch-button

Tisková sada

close
Ve vaší tiskové sadě se momentálně nenacházejí žádné soubory
Kliknutím na "Stáhnout vše" souhlasíte s našimi a .
21. srpna 2018

Möbelix po deseti letech opouští koncept diskontu

V pražských Vysočanech otevírá Möbelix zrekonstruovanou prodejnu. Opouští koncept diskontu.
Nábytkářská společnost 
Möbelix
 otevírá 22. sprna u příležitosti desátého výročí svého působení 
v České republice
 zrekonstruované obchodní prostory na Kolbenově ulici v Praze – Vysočanech. Rekonstrukcí úplně první prodejny, kterou na českém trhu firma otevřela, se završuje postupný proces změny celkového konceptu, který byl zahájen před dvěma lety. Výše investice do remodelingu prodejny činila 200 mil. korun. Původně 
diskontní řetězec
 nově sází na designovou prezentaci vystaveného zboží, zařízená oddělení a rozšíření sortimentu služeb.
test ALT
Vizualizace nové prodejny Möbelix na Kolbenově ulici v Praze, zdroj: Möbelix
„Vývoj trendů v nábytkářském sektoru za posledních deset let, stejně jako zpětná vazba od zákazníků nám pomohly vytvořit nový koncept, který spíše než na cenu klade důraz na design. Z pouhého diskontního prodejce nábytku jsme se tak postupně stali specialistou na bydlení,“ říká 
Jiří Šulc, generální ředitel Möbelix pro Českou a Slovenskou republiku.
Hlavní změnou oproti dřívějšímu modelu je 
vzhled prodejny a uspořádání nábytku, doplňků a dekorací do zařízených pokojů,
kterými mohou zákazníci přímo procházet. Tímto způsobem, který je znám například od konkurenční firmy IKEA, chce Möbelix inspirovat a snadněji představit, jak bude nové vybavení vypadat v interiéru a s jakými doplňky je lze sladit.
Kromě prodejní plochy prošel změnou také sortiment společnosti Möbelix, a to především 
v oddělení bytových doplňků a dekorací. 
„Nejmarkantnějším rozdílem oproti dřívějšku jsou pravidelně obměňovaná témata, která se prolínají celým sortimentem. Jejich prostřednictvím si zákazník sladí svůj domov do detailu,“ doplňuje 
Jiří Šulc.
 Aktuálně startují témata severský Nordic Living, jemný Lace Love a orientální Moroccan Mystery.
Znovuotevřená prodejna s plochou 6 000 m
2
 nabízí svým zákazníkům možnost 
bezplatného zapůjčení dodávky
 na převoz zakoupeného zboží, plánování 
sedaček
 prostřednictvím
3
D konfigurátoru n
a prodejně nebo 
3D plánování kuchyní
 možné přímo doma u zákazníka. Služba 
Click & Collect
 umožňuje online rezervaci bytových doplňků k vyzvednutí na prodejně do 48 hodin, 
Click & Reserve
 poskytuje stejnou službu v případě nábytku.
Součástí nabídky je rovněž v
ěrnostní program,
 v rámci něhož poskytuje Möbelix svým zákazníkům roční bonus za nákup ve formě platebních poukázek v hodnotě až 1 500 Kč.
Do budoucna plánuje Möbelix, která je součástí rakouské skupiny 
XXXLutz KG,
 své aktivity na českém trhu rozšiřovat. V současnosti má v České republice 
12 prodejen,
 roce 2019 přibudou další 
tři nové pobočky.
Na českém trhu působí z nábytkářských řetězeců kromě Möbelixu a sesterského 
XXXLutz, 
jenž má tři pobočky, již zmíněná 
IKEA
 (4), která připravuje na září otevření svého pop-up studia na Václavském náměstí v Praze, dále 
Kika
 (9), 
Sconto
 (8), 
Asko nábytek
 (13) či 
Jysk
 (84).
-stk-
Zdroj: 
https://www.mediaguru.cz/clanky/2018/08/mobelix-po-deseti-letech-opousti-koncept-diskontu/
© 2025 Moebelix・Nárožní 1390/4, 158 00 Praha 5, Stodůlky
logo